středa 1. prosince 2010

Vánoce, Vánoce přicházejí, aneb zprávy z kavárníkova života.

Dnešním dnem jsme vstoupili do prosince. Hurá. Už jenom několik krátkých dní nás dělí od konce tohoto děsuplného tupého kulatého roku 2010. Proto začalo sněžit. Aby si nás Prozřetelnost ještě vychutnala, než se zase začne dařit.

Když jsem vloni touto dobou téměř přebíral Minor (byť k dnešnímu dni to bylo ještě za dlouho), nevěděl jsem, co mne čeká. Dneska už to vím a musím říct, že kdybych to tušil, šel bych do toho tak jako tak!

Protože všechno směřuje k lepšímu, stále se to zlepšuje. Já myslím, že známky toho jsou patrny všude kolem nás. Jenom vytrvat, vytrvat!

PS: právě jsem zjistil, že mí zaměstnanci si oblíbili stránku s názvem Only Fight Videos. Tak to abych snad zase začal posilovat...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Středa

Středa
ro-zmazaná skupina Steiner, na své pravidelné středeční peńi