pondělí 13. prosince 2010

Z kavárníkova života III.: Kavárna je elektrárna

Jen velmi nerad zvu "odborníky", aby mi v kavárně něco udělali. Dost často to udělají zdlouhavě, draze, špatně či nevkusně, eventuelně v libovolné kombinaci. Na druhou stranu, když vám kavárny rostou pod rukama jako houby po dešti, nemůžete se věnovat všem tak detailně a důkladně, jak by si to žádaly.

Proto jsem rád, že mám MINOR. Není nad to, když si ve svojí kavárně každou každičkou věc upravíte, opravíte, vyrobíte, vyhodíte sami. Dobře odvedená práce, toť lahodný hlahol v uších kavárenského povaleče.

A přesně z toho důvodu jsem zapojil nové led diody do výkladní skříně, aby nás lépe viděli. A také v pořadí již čtvrtý mlýnek Mazzer 380V. Ten mne sice trochu pozlobil, protože pánové z NDR udělali chybu a spletli si zapojení modrého a černého drátu. Taky zapojit tři čtyřžilové kabely do zásuvečky, do které je samozřejmě zapojen i kabel přívodní, to si žádá trochu citlivé vůle. Ale zadařilo se! Světýlka svítí, mlýnky melou!

I tak vypadá kavárníkovo velmi pozdní nedělní odpoledne.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Středa

Středa
ro-zmazaná skupina Steiner, na své pravidelné středeční peńi