neděle 23. ledna 2011

Povaleč hledá na internetu aneb žádný spěch, přirozeně.

Jak jsem komunikoval se Seznamem.

Našel jsem inzerát na inzerce.seznam.cz. Nebyl nikde vidět kontakt na inzerenta nebo tlačítko odpovědět. Kliknul jsem na help desk. Objevil se mi formulář. Vyplnil jsem problém, zadal bezpečtnostní kód, klikl na odelsat. Objevilo se mi, že na Seznamu tato stránka neexistuje. Vrátil jsem se zpět. Znovu. Nic nového.
Na webu Seznam.cz jsem opět našel jakýsi helpdesk. Chvíli to trvalo, jako by se schovával. Kliknul jsem na něj. Otevřela se mi pošta a adresa už byla vyplněna. Napsal jsem potíž a odeslal e-mail.

Vrátilo se mi toto:
e-mailová adresa helpdesk@firma.seznam.cz není pro přímý kontakt dostupná. Chcete-li položit
dotaz, nebo nám sdělit připomínku k některé ze služeb seznamu, využijte prosím tlačítka
"Vyřešit problém teď hned" na adrese http://napoveda.seznam.cz/email/.

Prosíme, neodpovídejte na tuto zprávu, je generována automaticky a má pouze informační charakter.

Děkujeme za pochopení


S přáním pěkného dne
Po stištění tlačítka "Vyřešit problém teď hned" jsem obdržel sdělení, že služba o víkendu nefunguje. Tralala.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Středa

Středa
ro-zmazaná skupina Steiner, na své pravidelné středeční peńi