pondělí 3. ledna 2011

Ze života kavárenského povaleče VII: Chárone, co to bylo?!

Ty vole, cos mi to dal? Strčil jsem to do lednice a choval se k tomu obezřetně. Pak jsem odjel na Vánoce pryč a vrátil se až po Novým roce. Hele, říkám si, v lednici mi zatím uschla paprička. Tak jsem si jí kus ukus.

Ty vole Chárone, tys mě málem zabil. Vypil jsem litr podmáslí, sklenici vína a chladil se vodou ze džbánu. Pak jsem seděl u dveří ven a dýchal studený vzduch. A teď mám v držce křeče a jsem rád, že jí otevřu napůl. Uf, už je to lepší.

Zítra (4.1.) je večírek. Minor má 1. narozeniny. Před rokem jsem ho převzal. Tak přijď, rád tě zase uvidím!

PS: chvílemi jsem nemohl dýchat a neustále plivu chrchele. Fuj! Když se mi dostanou na jazyk, tak než se dostanu k umyvadlu, abych je vypliv, pálí mne na jazyku.

PS 2: po 20 minutách už se začínám dostávat zpět, hochu, to byla jízda.

PS 3: v noci jsem nemohl usnout, ale nakonec jsem na chvíli zalomil. A teď se děsím toho, co přijde ještě během dneška. Jéje, to ještě bude radosti.

1 komentář:

  1. Sem ti jasně říkal: "opatrně, je to pravý vietnamský import... velikost špendlíkové hlavičky trhá skály"
    No co už, teď tě čeká jen jedno překvapení,
    peprně řečeno "na výstupu"...
    Zdarex

    OdpovědětVymazat

Středa

Středa
ro-zmazaná skupina Steiner, na své pravidelné středeční peńi