pondělí 27. prosince 2010

Ze života Caffé MINOR II: rumotéka


Jako doktor filosofie a kavárenský povaleč mám k dělnému lidu odpradávna blízko. V končinách, odkud pocházím, se vždycky říkávalo: komu smrdí rum, tomu smrdí práce. I z toho důvodu, nejspíš, mi Jamal doporučil zavést právě rumotéku. Protože tvrdej alkohol mají všude stejný. Protože my jsme specializovaný obchod. Proto se specializujeme i v této oblasti. Zvláště na speciality.

Mezi specialitami tohoto typu jsem si zvláště oblíbil vynikající vzorek z Trinidadu. 18 let starý, 61,7 % mocný, velejemný, povzbuzující. Na fotce, kterou se sem pokouším už asi půl hodiny neúspěšně nahrát, ještě není, dorazil dva dny po panu fotografovi. Takže vlastně nevadí, že fotka asi chybí. Co určitě nechybí je láska, kterou jsem k tomuto vzorku zahořel. Dvakrát denně degustační vzorek a všechny chmury, nemoci a strasti odlétnou do teplých krajin. To mi věřte.

Už abych se vrátil z dovolené, stýská se mi...

PS: na fotografii jsou dále: Sirupy Filibert Routin, arménské koňaky (5 a 10 let) a některé dříve pořízené běžné alkoholy typu Jameson (do dnes stále neotevřený). Zato rumů už nemáme 6, ale 8 kusů. Samozřejmě, Captain Morgan mezi nimi chybí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Středa

Středa
ro-zmazaná skupina Steiner, na své pravidelné středeční peńi