pondělí 11. dubna 2011

MINORITNÍ FONOTÉKA III.: Kamil Jasmín - Na tu svatbu

Reklamní znělka.

Už jste našli náš slevový leták? Sleva až 25 % na technologie pro přípravu kávy skladem.

  • vacuum pot
  • aeropress
  • frenchpress
  • bialetti
  • La Cimbali Dosatron M39 GT
  • hand presso

Pokud jste leták nenašli, můžete si jej vyžádat osobně u nás. Nebudeme-li jej mít aktuálně k dispozici, zajistíme jej do Vaší příští návštěvy.

Konec reklamní znělky.


Dobrý den. Dnes jsem musel dát reklamní znělku dopředu, provozovatel tohoto webu si to přál. Snad to čtenáře neodradí, že jsem se musel dát na cestu více reklamy. Obsahu to, věřím, neuškodí. Samozřejmě se nabízí otázka, že mu už uškodit nelze, ale to můžeme nechat na jinou diskusi.

Protože jsem chtěl ukázat, že mám rád i dechovku, nabízím Kamila Jasmína. Techno dechno v rytmu 130 bpm a s více než třemi akordy. Výsledek mluví za sebe. Doufám, že povzbudí a přeji příjemné jaro. Mimochodem, stavte se podívat na výstavu, máme tam pěkné obrázky z cest.

)Nevím, jak na koho, ale na mne asi jde jarní únava.(

Žádné komentáře:

Okomentovat

Středa

Středa
ro-zmazaná skupina Steiner, na své pravidelné středeční peńi